Добропільська районна державна адміністрація забезпечує: Виконання Конституції, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня; Законність і правопорядок, додержання прав і свобод громадян; Підготовку та виконання відповідних бюджетів; Звіт про виконання відповідних бюджетів та програм; Взаємодію з органами місцевого самоврядування; Реалізацію інших наданих державою, а також делегованих відповідними радами повноважень.

пʼятницю, 7 квітня 2017 р.

Здоров'я – найбільша цінність нашого життя

Здоров'я – найбільша цінність нашого життя. Однак саме до нього ми часто ставимося найбільш легковажно. Стреси, шкідливі звички, малорухливий спосіб життя – далеко не весь перелік того, чим людина його губить. Щороку 7 квітня населення планети відзначає Всесвітній день здоров'я. Дата святкування приурочена дню створення Всесвітньої організації охорони здоров’я, відомої нам під абревіатурою «ВООЗ», а точніше, дню прийняття статуту цієї організації. Вперше святкування Всесвітнього дня здоров'я відбулося в 1950 році. Уже тоді глобальною ідеєю заходу була пропаганда здорового способу життя і боротьба з поширенням різних захворювань.
"Здобути і зберегти здоров'я може тільки сама людина". Це слова відомого хірурга, акторв багатьох книг про здоров'я і здоровий спосіб життя. Тож у Всесвітній день здоров’я бажаємо всім його надійного зберігання. Всім хворим - якнайшвидшого одужання. Всім нам - бути здоровими і життєрадісними!
Добропільський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді провів акцію до Всесвітнього дня здоров'я в загальноосвітніх школах району. В заході прийняло участь 90 осіб. Діти перевірили свої знання з питань, які стосуються здоров´я та здорового способу життя. По закінченню заходу учасники отримали інформаційно-просвітницькі листівки.


Шукати в на сайті