Добропільська районна державна адміністрація забезпечує: Виконання Конституції, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня; Законність і правопорядок, додержання прав і свобод громадян; Підготовку та виконання відповідних бюджетів; Звіт про виконання відповідних бюджетів та програм; Взаємодію з органами місцевого самоврядування; Реалізацію інших наданих державою, а також делегованих відповідними радами повноважень.

вівторок, 26 липня 2016 р.

Моя щира подяка людям за підтримку в тяжкий період мого життя



Ось уже 24 роки, як ми з чоловіком приїхали працювати у Вірівський сільський будинок культури за направленням. Тут стали професіоналами своєї справи, зустріли багато добрих та чуйних людей, з якими поруч працюємо на землі Доброго Поля. 
За станом здоров’я я потребую невідкладної операції і в цю тяжку для мене хвилину на допомогу мені прийшли знайомі і незнайомі люди. 

Серед них: керівники райдержадміністрації, депутати районної ради, працівники фінансового управління, відділу культури і туризму райдержадміністрації, клубні працівники, районна центральна бібліотека, бібліотечні працівники, жіночий актив, Золотоколодязька, Світлівська, Шилівська, Криворізька сільські ради та невідомий благодійник. 
Щиро дякую всім, хто відгукнувся! Зичу здоров’я, добра і тепла вам та вашим сім’ям.

З повагою,  депутат районної ради, художній керівник Вірівського СБК Рязанцева Ірина.

Шукати в на сайті