Добропільська районна державна адміністрація забезпечує: Виконання Конституції, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня; Законність і правопорядок, додержання прав і свобод громадян; Підготовку та виконання відповідних бюджетів; Звіт про виконання відповідних бюджетів та програм; Взаємодію з органами місцевого самоврядування; Реалізацію інших наданих державою, а також делегованих відповідними радами повноважень.

пʼятницю, 7 липня 2017 р.

Донеччина моя!

Донеччина моя!
Твоїх вітрів дихання я відчуваю знов,
як в ті далекі дні,
коли квітки в росі солодкого світанн
я над голубим Дінцем всміхалися мені.
5 і-6 липня в селах Благодать та Первомайське Нововодянської сільської ради до Дня заснування Донецької області пройшли заходи, присвячені дню села «Квітне село моє рідне».

В програмі свята організатори передбачили обряд Івана Купала, привітання зі срібним,рубіновим,сапфіровим та смарагдовим весіллям,привітання з днем народження, привітання наймолодшого жителя села та привітання старожилів,привітання родин, в яких дітей виховують бабусі та дідусі.
Організатори свята та жителі сіл висловлюють щиру подяку за допомогу в організації свята Антипенко В.В-. директору ТОВ "Перспектива", Мельнику І.І. - директору ПрАТ "ЕКОПРОД", Остапенко А.М. - керуючому відділенням Вірівське ПрАТ "ЕКОПРОД", Стрепоченко І.П. - депутату Добропільської районної ради, приватним підприємцям С.Г.Петрову, Красову К.І., ФОП Міхальчук А.С., жителю с.Весна Богунському В.О.


Шукати в на сайті