Добропільська районна державна адміністрація забезпечує: Виконання Конституції, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня; Законність і правопорядок, додержання прав і свобод громадян; Підготовку та виконання відповідних бюджетів; Звіт про виконання відповідних бюджетів та програм; Взаємодію з органами місцевого самоврядування; Реалізацію інших наданих державою, а також делегованих відповідними радами повноважень.

понеділок, 8 лютого 2016 р.

8 лютого в райдержадміністрації відбулася чергова апаратна нарада при в.о. голови райдержадміністрації


В.о.голови райдержадміністрації Олександр Баранник, розпочинаючи нараду, акцентував увагу керівників всіх причетних служб на необхідності активніших виїздів до населених пунктів, роз’яснювання основних напрямків державної політики серед населення, інформування громадськості через ЗМІ. Після цього керівники управлінь, структурних підрозділів доповіли про стан справ, про проблемні питання в своїх галузях. Л.Гапич, начальник відділу освіти, доповіла, що у всіх освітніх закладах триває навчальний процес. Є проблеми з нормами теплового режиму в Шилівській школі і дитячому садку.
Це питання в.о. голови райдержадміністрації взяв під особистий контроль. Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації О. Андрійченко проінформувала, що сьогодні обрано нового голову Асоціації фермерів та землевласників Добропільського району М. Маслака. О. Баранник зауважив на необхідності до початку весняних польових робіт провести нараду для керівників сільськогосподарських та фермерських господарств. Начальник відділу містобудування, архітектури та ЖКГ О. Міргородський доповів, що вже відремонтовано контейнер для вивозу ТБВ, машина вже виїхала в населені пункти. Проблем з енергозабезпеченням та водопостачанням не зафіксовано. Про завершення та підсумки акції «Подаруй бібліотеці книгу» розповіла начальник відділу культури Ю. Літвінова. В.о. голови райдержадміністрації О. Баранник висловив думку про можливість залучення професійних лялькових театрів для показу вистав сільським дітям.
 На нараді також були розглянуті питання стосовно виплати заробітної плати та пенсій, оплати населенням району комунальних послуг, стану утримання доріг, соціального обслуговування населення, земельні питання тощо. По закінченню наради керівництвом району найважливіші питання було взято на контроль, надані відповідні доручення та рекомендації щодо їх виконання.

Шукати в на сайті