Добропільська районна державна адміністрація забезпечує: Виконання Конституції, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня; Законність і правопорядок, додержання прав і свобод громадян; Підготовку та виконання відповідних бюджетів; Звіт про виконання відповідних бюджетів та програм; Взаємодію з органами місцевого самоврядування; Реалізацію інших наданих державою, а також делегованих відповідними радами повноважень.

середу, 20 липня 2016 р.

Результати роботи Добропільського об'єднаного УПФУ за І півріччя


Протягом поточного року робота управління була направлена на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», наказів Пенсійного фонду України від 27.12.2008 року № 247 “Про заходи щодо забезпечення оперативного та якісного вирішення питань, з якими громадяни звертаються до органів Пенсійного фонду України” та від 25.02.2008 року № 23 “Щодо реалізації Указу Президента України від 07.02.2008 року №109…”, Постанови Правління ПФУ № 13-1 від 30.07.2015 року «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України». 

Всього за І півріччя 2016 року до управління надійшло 224 звернення, з них 168 – на усний прийом. 
На особистий прийом до керівництва і спеціалістів управління звернулись 168 чол. в порівнянні з 2015 роком (344 звернення) чисельність звернень зменшилась на 51,2 %. Показник письмових звернень зменшився на 16,4%, за 2016 рік їх 56 (2015- 67). 
З боку громадян в основному були порушені наступні питання: щодо незначного підвищення пенсії після проведених індивідуальних перерахунків пенсій внаслідок надання додаткових документів про страховий стаж та заробітну плату, поновлення виплати пенсії, індексації пенсії, утримання із пенсії, роз’яснення пенсійного законодавства та інші. 
За І півріччя 2016 року для попередження звернень та з метою проведення інформаційно - роз’яснювальної роботи в управлінні проведена наступна робота:
- проведено 18 “Прямих телефонних ліній”, у ході яких звернулися 14 чол.;
- керівниками і спеціалістами управління проведено 43 виїзні прийоми громадян, з них: - за місцем проживання - 24; - в трудових колективах – 19;
- проведено 117 “Гарячих телефонних ліній”, на які зателефонувало 76 громадян. 
На всі звернення громадян надані своєчасні відповіді, про що свідчить відсутність повторних звернень . 
Протягом року продовжувалася тісна співпраця з громадськими та ветеранськими організаціями, які працюють на території міста та району. Спеціалістами управління проведено дві зустрічі та прийнято участь у Пленумі міської ради ветеранів. 
Управлінням постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо роз’яснення пенсійного законодавства. 
Велика увага приділяється якості та доступності обслуговування осіб з обмеженими фізичними можливостями. Так, керівництво управління відвідали на дому 12 інвалідів. Проведена бесіда в телефонному режимі з 8 інвалідами. Інваліди спілкувалися на вільну тему та отримали відповіді на питання стосовно пенсійного забезпечення. Більшість інвалідів висловили побажання подовжувати такі спілкування і в подальшому. 
В управлінні першочергово проводиться робота щодо взяття на облік осіб, які переселилися з Донецької та Луганської областей. Ці громадяни обслуговуються в першу чергу. 
Також працює “Гаряча телефонна лінія” за номерами: 2-89-04, 2-89-05, +380665600036. 

Начальник відділу обслуговування громадян                                                                Ю.Ю. Нікітенко      

Шукати в на сайті