Одним з пріоритетних напрямів діяльності органів Пенсійного фонду України завжди була робота по підвищенню якості обслуговування громадян. Зокрема, зменшення необхідності особистого відвідування органів Пенсійного фонду, покращення рівня своєчасного та доступного інформування громадян про зміни в пенсійному законодавстві, їхні права і обов’язки.
На сьогоднішній день у багатьох людей час від часу виникає необхідність отримати певну консультацію з питань, які входять до компетенції органів Пенсійного фонду України. Проте не кожен завжди може знайти вільний час, щоб безпосередньо відвідати територіальне управління ПФУ.
Саме веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, який розроблено і впроваджено з 2012 року, і покликаний вирішувати ряд питань його користувачів з мінімальними затратами часу. Це реалізація можливості громадянина в «Особистому кабінеті» дистанційно отримувати певну інформацію:
- з питань пенсійного забезпечення (отримання даних з власної пенсійної справи на електронному порталі, де зазначаються вид і сума призначеної пенсії з урахуванням усіх надбавок, підвищень, грошових допомог, індексацій та інших доплат, тощо; вказується і назва закону, за яким призначена пенсія);
- з питань наявної інформації в реєстрі застрахованих осіб (перелік страхувальників, які подавали звітність щодо громадянина, сума заробітку, з якого сплачено страхові внески, відмітки про сплату внесків. Крім того, містяться відомості про пільговий стаж (за його наявності).
Корисною є також можливість подання запитів для підготовки в паперовій формі довідок, інших документів, які заявник зможе отримати під час особистого звернення до органів Пенсійного фонду. Важливою є можливість записатися на прийом до посадової особи органу Пенсійного фонду з обранням часу, зручного для відвідування.
До того ж, на сторінках веб-порталу є багато довідкової інформації: графіки прийому керівництва Пенсійного фонду, адреси територіальних управлінь ПФУ в областях. Застраховані особи можуть отримати актуальні тексти законодавчих актів, дізнатися про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій. Окрім цього, наведені зразки бланків, заяв, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, отримання допомоги на поховання тощо.
Для того, щоб зареєструватися на веб-порталі для отримання в подальшому послуг в електронному вигляді, необхідно особисто звернутися до Добропільського об’єднаного управління ПФУ Донецької області за адресою: м. Добропілля, вул. Незалежності, 28 А (каб. 106) з ціллю заповнення заяви встановленого зразка. При собі мати документи, що посвідчують особу (паспорт, довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків та пенсійне посвідчення (за наявності)) з метою проведення ідентифікації особи заявника. Фахівці управління не тільки нададуть кваліфіковану допомогу, але й, в разі необхідності, практично допоможуть розібратися з використанням усіх можливостей веб-порталу.
Пенсійний фонд надає кожному користувачеві зручну можливість за допомогою веб-порталу електронних послуг здійснювати постійний контроль за даними, що впливають на пенсійні права, не виходячи з власної оселі, заздалегідь потурбуватись про достовірність та своєчасність призначення пенсії, інших соціальних послуг та поцікавитись даними власної пенсійної справи!